2011-03-20 23:47:41 Vardagen Kommentarer:[1]

Inte blivit så mycket skrivande här.. Men har vart så mycket annat som hänt, börjat jobba lite igen och letar ny lägenhet. Var faktiskt och kolla på en sjukt fin trea häromdagen men vi ska bestämma oss i veckan hur vi ska göra. Och jobbet går kanon älskar dom små barnen.. Har också sökt lite andra extra jobb så man kan kombinera lite behövs ju nu då det inte blir nå dagis vik över sommaren. Tråkigt nog! O jag vet inte om jag fått nå sommarjobb ännu! Drygt att inte ha nått riktigt så man slipper fundera.. Alla räkningar lär ju bli betalda :) men nu ska jag sova utifall dom ringer om jobb imorgon. Om de inte blir jobb ska jag ut och spontan söka lite jobb hade jag tänkt! Blir ju arbetsförmedling nöjd iallafall, såg nyss att jag sökt 11 jobb sedan den 11e februari! Bra jobbat :) nej sova var det! GOD NATT :)


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Åh hej gumman! ;D Ja de är rätt smala faktiskt, jag tycker de är för trånga för mig därför de är så lite använt - så du som har mindre fötter borde de sitta bra på :P Ååh man hatar ju att säga priser, framförallt till kompisar hihi :P Men jadu, de nå små skrapmärken på insidan av skorna (som man inte ser) men ändå, de svarta brukar gå för 400-600 på tradera typ men 350kr kanske då?:P



Du föressten, nästa lördag så ska jag ida & johanna ha tjejkväll (dricka vin, spela singstar och sånt) sen utgång i gävle - har du lust att vara med ? :D Under lite lugnare omständigheter såklart hihi ;D

2011-03-31 @ 18:39:16
URL: http://desslikes.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback