2011-01-28 09:17:33 Vardagen Kommentarer:[1]

Fick veta igår att vid 05.30 på morgonen ska man alltså sitta på H&M's hemsida, om man är ute efter något speciellt som är slut i eller slut i den strl man vill ha. För då kommer det in mer saker, som folk har skickat tillbaka. Så imorse gick jag upp.. Och hitta lite smått och gott faktiskt! Som kunde läggas till i min beställning, men den kommer inte förens om några veckor, så det kan både hamna i nytt och tas bort vissa saker. Så visar den sedan när den är på väg hem!

Idag fick jag också veta att min älskade farmor ligger på sjukhuset, jag hoppas verkligen att det blir bra. På onsdag ska hon fylla 70år! ♥ Tänker på dig kära farmor.


Älsklingen åkte nyss till jobbet, jag ska ut med Nisse och sedan börja små städa lite kanske? Ska nog förbi mormor senare också. Sen vette tusan vad som händer idag. Det visar sig :)


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Åh jaa om du hittar de i strl 40 också kan du ju beställa de åt mig med, säg bara till så jag vet så kan jag säga till om jag har pengar då eller inte annars kan du ju ta bort de bara, älskar H&Ms "system" på det viset ;P http://vivienne.blogg.se/images/2010/hm_shoe-kommer-i-butik-v-45-kostar-499-kr_106525297.jpg Hittade en jättebra bild på de iallafall, ser ju mycket snyggare ut här änn på produktbilderna (som vanligt) på H&M ;P

2011-01-28 @ 10:27:49
URL: http://desslikes.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback