2011-01-21 11:21:12 Vardagen Kommentarer:[3]
Har inte blivit så mycket skrivit då jag har skola, och sen när jag kommer hem är jag jätte trött och sover lite middag och umgås med älsklingen!
Idag kommer Hjalmar hit och ska sova här, då mamma ska ha kalas imorgon tänkte jag att han kunde vara här så slipper hon passa han (: Det ska bli himla mysigt.

Satt nys soch kika lite bloggar, och då hitta jag en sjukt snygg klänning jag bara måste ha. Men den finns inte?! jag hittar den inte, jag måste vara blind. Har frågat henne med bloggen, så förhoppningsvis får jag svar snart så jag kan beställa hem den till nästa fest! (: Sen väntar jag ju på 2 andra paket som är på väg hem.. spännande..

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

fick du det jag skrev nyss? Stiod att de blev mnågot fel...

2011-01-21 @ 12:31:28
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

ne du fick int det jag skrev, för nu gick det, så nu skriv rjag det igen ;) Kul att du gillade plagget ! det är ingen klänning utan en byxdress. Har dock kollat igenom hela nelly nu och jag hittar den inte heller.. vilket är himla konstigt då den kom ut bland nyheterna igår, så den kan väl inte vaar slut?



Den är iallafall av märken Angeleye så håll koll på det märket på Nelly så kommer nden nog snart komma in igen !

2011-01-21 @ 12:33:33
Postat av: My Beauty Secrets

ja det vrkar jätte konstigt. har kollat nu igen och jag hittar den ingenstans :/ men d ebrukar komma in ganska snart igen om de tagit slut fort

2011-01-21 @ 15:20:02
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback