2011-01-31 00:08:14 Vardagen Kommentarer:[2]

Ligger i sängen nu och ska strax sova. Ska försöka gå upp tidigt och kolla om jag hittar nå intressant i H&M's hemsida. Som jag skrev häromdagen så kommer det in saker kl 5.30 på morgonen som folk skickat tillbaka för att dom inte kan ha det. Och jag är ute efter några saker så ska som sagt försöka ta mig upp :) sen har jag också skola imorgon, men funderar om jag ska ta engelsk b nästa termin istället, känns som ja tagit på mig alldeles för mycket plugg såhär i början. Man brukar läsa 350p eller 400p men jag läser 500p, men ska endå prata med dom om lite saker som ska in till CSN så det kommer igång så då ska jag prata med dom om hur dom tycker jag ska göra. Nej nu vart det mycket skrivet, dags att sova, Natti!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej, jag måste bara fråga.. du skrev på min blogg för några dagar sen om nåt jobb du hade till mig, var det nåt fakeinlägg eller var det du som skrev? :P hehe nyfiken som jag är :)

2011-01-31 @ 23:00:41
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Mariam

Hej! Vad söt du är, tack så mycket! Ska titta igenom och se vad de har för gott. Annars är Ikea räddaren i nöden här, men det är inte alltid man kan ta sig dit. Kram!

2011-02-01 @ 04:26:15
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback