2011-01-27 13:41:19 Vardagen Kommentarer:[2]

Yeees.. Ska till och duscha lite och sen iväg för att prova ett par skor hos Dessi. Hoppas jag verkligen kan ha dom! Så grymt snygga. Om jag i sådanafall kan ha dom, ska jag beställa ett par till i en annan färg(blå) Bilder kommer upp senare! (:

Blir nog att jag färgar håret idag med, min utväxt är inte att leka med. Har länge funderat på vad tusan det ska bli för färg, jag är riktigt trött på denna bruna färg. Men som det ser ut blir det nog någon nyans mörkare bara. Har tänkt och göra lite slingor för att få lite liv i det, men vill inte slita nå på håret nu då jag håller på och sparar!

Duschen var det ja..

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag har den från hm beställd.. men funderar åp den adra, vi får se :D

2011-01-27 @ 14:24:38
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Åh vad kul att du kommer hit och hälsar på lite, komsi komsi ;)

2011-01-27 @ 14:58:00
URL: http://desslikes.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback