2011-01-30 16:32:11 Film tips Kommentarer:[0]



Frank, en helt vanlig mattelärare från Usa, träffar Elise på tåget till Venedig. Efter en kort tid med den väldigt mystiska kvinnan blir han kär henne, men han har ingen aning om vilket äventyr han dras in i. Poliser jagar honom, ryssar försöker döda honom. Efter ett tag börjar han förstå vad det är som pågår men ger sig inte för att försöka få tillbaka sin kärlek.

Skådespelare:

Johnny Depp
as Frank Tupelo/Alexander Pearce
Angelina Jolie as Elise Clifton-Ward
Paul Bettany as Inspector John Acheson
Timothy Dalton as Chief Inspector Jones
Steven Berkoff as Reginald Shaw

____________________________________________________________

Jag brukar själv inte skriva vad jag tycker om filmerna, oftast för att jag lägger ut dom veckor efter jag sett dom. men denna film såg jag på bio och lär verkligen säga att den var sevärd! Jag älska den verkligen. Skulle vara kul om ni såg någon av filmerna jag tipsar om och skriva vad ni tycker? Eller varför inte tipsa mig om filmer? (:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback