2011-01-15 16:44:01 Vardagen Kommentarer:[0]
Inte blivit så mycket skrivet för min del då introduktionerna för mina klasser började i veckan. På måndag börjar första lektionen, har bara en lektion på måndagar och nu kommer vi börja med Nationella proven i engelska B! Känns ju sådär, men försdöka det ska jag.
Ämnen jag kommer läsa som det ser ut nu är;
Svenska A
Engelska B
Samhällskunskap A
Människans socialt och kulturellt
Programhantering


Igår var vi hos svärföräldrarna på lite mat, fick bli egengjord sushi. Supergott! Det ska vi även få nästa lördag, då mamma fylle rår på måndag ska hon ha kalas på lördag med lite buffé (: Mumms..
Är super trött idag så blir bara en lugn dag/kväll. Kommer bli ordning på mig snart, ska till och köpa gymkort så man kan börja träna och må bättre!



Julkortet jag fick av mamma (: Jag som knäppt kortet därför jag inte är med. Sen har Hjalmar skrivit sitt namn på alla julkort mamam skickade iväg till nära och kära, jätte duktig liten kille!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback