2011-01-17 09:30:44 Vardagen Kommentarer:[3]

Gick upp kl 06 imorse för att kika om det kommit ut några lägenheter, det hade det dock var två av dom ganbska dyra i hyra och den andra var lite långt bort. Men satt upp oss på dom iallafall, så får vi se vi kan ju alltid kolla på dom och tacka nej om det inte skulle funka!

Ska strax iväg till skolan också, första lektionen! men får se om jag kommer fram, igår gick inte bussarna, och det är ju lika halt ute idag så frågan är om dom går idag eller inte?! Sen om jag ska gå kommer det ta flera timmar för att det är så halt. Skulle nästan behövt skidskor för att ta sig fram.

Tänkte också berätta att i veckan kommer det komma upp en tävling! (: Spännande...


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska ni flytta? Inom stan eller? Centrala 2:or elelr 3:or får ni gärna lämna åt mig ;) Verkar inte vara det lättaste att hitta!



Kramar

2011-01-17 @ 10:57:59
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: LENA ♥

hmm ja vi får se, för jag såg nu på schemat att ph och nv är på nästan samma tider! så jag måste prata med studievägledarna om det ;S men jag kan ju höra av mig imorgon om hur det blir! på nått sätt måste det ju gå att lösa.. :P kram♥♥

2011-01-17 @ 17:28:31
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

sv: Jaa men kanon! Det är ju strl 39 & 40 som jag beställt men jag har ju alltid 39 i skor men tycker att H&M brukar ha småstorlekar (har även hört av folk som köpt dessa skor att de är små i storlek) så det är isånnfall 39:an som du får prova ;P Men jag hör av mig till dig så fort jag vet vilka jag ska ha och hur de är storleksmässigt :) Så får du komma och prova ;)

2011-01-19 @ 20:13:10
URL: http://desslikes.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback