2011-02-10 20:34:34 Vardagen Kommentarer:[1]

Satt på facebook och kika runt som jag gör flera gånger om dagen. Då hitta jag en annons från Solresor som söker en reporter för en vecka. Om du blir deras utvalde resereporter bjuder dom dig + eventuella medresenärer på resa och boende. Du kommer att skriva resedagbok i din blogg under hela resan där du berättar om hotell, resmål, utflykter, mat, stämning etc… Dom vill även att du dokumenterar med hjälp av bilder.
(hÄR HITTAR DU DEN SIDA

Detta tackar man ju absolut inte nej till då det verkligen är en dröm!

Jag ska också länka till mitt dröm resemål, då jag har många sådana så valde jag det största av dom!
DUBAI


Kommentarer
Postat av: Kim Petersson

Vad spännande dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa igen! (: Ha en kul helg (:

2011-02-21 @ 21:56:42
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback