2011-02-11 13:21:08 Nisse Kommentarer:[1]

För er som inte vet så finns min söta lilla prins Nisse tillgänglig för tikar i mindre storlek. Har annons ute på både blocket och eniro. Då jag själv är väldigt intresserad av avel så känne jag att detta är en bra början, och också få ihop lite pengar så jag i framtiden kan köp amin dröm hund, reggad i skk så klart så jag får komma ut i utställningsringen. Vilket är en dröm.

Han har hela tre inplanerade parningar denna vinter/vår, redan en nästa vecka!
Jag kommer ta imot 2 till förfrågningar för denna vår. Sen vill jag att han ska få vila sig lite och även se hur dessa valpar blir innan han får leka av sig igen.

Så är du som läser denna blogg intresserad så är det bara att höra av sig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Sötnosen :)



Ja eller hur!! :D kram♥♥

2011-02-11 @ 13:44:37
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback