2011-02-12 17:23:42 Vardagen Kommentarer:[0]



Haft en kanon dag idag! Har nog aldrug hunnit göra så mycket på en dag. Gick upp vid halv tio imorsen, städa och diska lite. Vid ett tiden kom mormor och morfar förbi på fika och hade med sig tulpaner, kakor och godis till Nisse (: Efter massa prtay och fika gick vi till loppisen som ligger nästan brevid här. Där jag köpte jag mig en plånbok, gammal ful, men får duga tills vidare. Ett öl glas till älsklingen (då han samlar på olika) och en fin "staty" Som niser står på bordet just nu. En naken man. Haha, tobbe skrek dock rakt ut, men jag tycker den är fin så får se om jag hittar någon bra plats till den eller om den får komma till någon annan (: Vi har nyss ätit räkmackor och ska nog senare göra baconinlindad kyckling får se fört om jag blir ensam hemma eller hur det blir. Känns som en riktig myskväll iallafall!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback