2010-09-24 23:38:28 Foto Kommentarer:[1]
Bloggen börjar få sin gammla design tillbka.. förutom att jag gjort den från början igen. För att se om jag får nå bukt på felet, då den bara syns i vissa webbläsare. Dock har jag ännu inte hunnit gjort allt. mycket återstår + att jag ska göra om den helt. Men skönt att ha en grund då det var länge sedan jag gjorde design.

Ikväll har jag min älsklingspojk här hemma. Lill Hjalmar, vi har ätit mat och massa godis. Han somna vid 20.30 sen dess har jag förskt plugg alite har vell gått sådär, får ta igen imorgon.

Nu ska jag ut med Nisse och sen försöka sova så man orkar gå upp med lill killen imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Det är uppehåll tills januari 2011

2010-09-30 @ 23:32:03
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback