2010-05-05 13:57:43 Vardagen Kommentarer:[0]
Vart väckt av nisse i morse som ville ut. så just nu ligger jag i sängen igen och är jätte trött, men inte så trött att jag skulle kunna somna.. mer slapp i kroppen.. Längtar som tusan till nästa helg, Då komemr tobbes pappa m. vänn ner och ska rusta våran hall! Det enda negativa är att vi inte kommer få bestämma tapeter, men vi sk aju förmodligen bara bo här till i höst så det kanske inte spelar så stor roll. Och det har intekommit någon post idag heller, väntar på att min nya mobil ska komma. Åtta arbetsdagar, det lär dte vell endå ha gått nu tycker jag.

Idag har vi gråmulet här nere, men ganska skönt ute. Hade önskat mig sol så jag hade kunnat tagit mig till stranden idag med men ikke. Vi ska då grilla och göra våran egna potatissallad idag ivarjefall. Ska knäppa kort på dne då och lägga ut receptet här åt er. För den är RIKTIGT god!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback