2010-05-19 13:09:51 Vardagen Kommentarer:[1]
Då det kommer in anonyma kommentarer utan mail adress, så blir det ett svar på bloggen. Vilket jag inte alls gillar.

Helena "Ystad" om It's because of you:
Det är ju inte så svårt att få reda på vem personen ifråga är som Sofia "svartmålar", när hon skriver pappa. Jag tycker bara det är tråkigt att Sofia känner som hon gör, vad jag kan förstå så är hon vuxen och borde kunna bete sig som en sådan också. Vad jag har läst i din blogg så tycker jag att du behöver rycka upp dig. Ligga hemma i soffan/sängen hela dagarna och titta på film och tycka synd om sig själv kommer man inte långt med. Ryck upp dig Sofia och skaffa ett liv och rutin på vardagen. Börja plugga, jobba gör något så slipper du sitta inne och skriva en massa dåliga saker om personer i din omgivning.



För det första, ystad? enligt datorn du skriver ifrån så är du i aneby. Det finns någonting som heter ip-nummer. Som är lätt att spåra.
Svårt att få reda på, jag skriver varken hans namn eller person nr, vi har inte ens samma efternamn. Så ja, det kan vara ganska svårt att veta om du inte känner mig.

Eftersom du inte känner mig och bara läser min blogg, har du endå mage och sitta och säga att jag inte beter mig som en vuxen och att jag borde rycka upp mig och skaffa mig ett liv? Du vet tydligen ingenting om mig, så tycker det bara var onördigt av dig att skriva. För det jag skriver i bloggen, är inte hela mitt liv. Som dom flesta vet! Men om du nu inte gillar det jag skriver, sluta läs? Varför klanka ner på andras liv?



Kommentarer
Postat av: mamma

helt rätt ingen vet vem han är om de inte känner honom,ni heter inte ens lika.Kanon att kolla upp ip:nr tack a-s :) men lilla vän lycka till med det du gjorde idag:) <3 kram mamma

2010-05-19 @ 19:23:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback