2010-05-28 14:42:00 Vardagen Kommentarer:[0]
Igår hade jag en heldag ute. vilket var helt underbart skönt. Först cykla jag ner på stan gjorde ite äreenden och gick på systemet, köpte med mig ett vin jag länge kikat på. Så får se ikväll om det smakar (: Sedan gick vi hem, bytte om och kika ett avsnitt prisonbreak (Som jag förövrigt inte kan slita mig ifrån..) efter ett avsnitt tog vi oss en promenad bortanför stan och träffa upp en klass kompis till tobbe och hans flickvänn med deras hund, så medans tobbe och hans klasskompis spelade tennis satt jag och hans flickvänn på gräset och prata och lät hundarna leka. Där var vi nog i 3 timmar, sen en promenad hem och Nisse var helt utslagen, han sov hela kvällen sen förutom en sista kissrunda. Riktig söt hund hade dom också, helt kär. Nisse gillade henne starkt! (: Nästa gången ska jag inte glömma kameran bara.

Idag hade tanken vart att ha grillfest, men imorse när jag gick upp regna det. Men just nu när jag skriver detta spricker det upp. Så jag hoppas verkligen det blir blå himmel och kanon väder till ikväll. Man kan ju alltid hoppas.. gäller att vara posetiv ibland (:


Håller just nu på och små städar lite. Strax klar, ska bara damma av lite. Sen hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback