2010-05-08 17:34:52 Vardagen Kommentarer:[0]
Idag har jag ingen bra dag alls. Tobbes pappa ringd eju imorse och tobbe vart på dåligt hmör vilket smittades av på mig- och det har fortfarande inte gått bort. Jag känner agg mot allt just nu. Mitt huvud går på högvarv, skulle vilja gå och lägga mig en timme, men jag har tvätt i tvättstugan som är klar om 30 min som jag måste hämta, så kan inte slappna av riktigt en.
Det finns så mycket jag vill göra, men inte kan. Man ska aldrig säga aldrig, men just nu känns det så. Det är snart sommar, och är det en sak jag önskar är att jag ska få vara här nere över sommaren, men samtidigt behöver jag pengar. Och det är ju helt fucking omöjligt och få ett jobb. Anntingen ska du ha 2-3 års erfarenhet från den branchen eller så ska du ha körkort, där åkte alla jobb i sjön!
Jag skulle också vilja flytta hem, gävle. Jag saknar mina vänner och familj så det gör ont. men inte ens pengar till det har jag. SKIT PENGAR! så jävla trött på att allt ska handla och kretsa runt pengar. jag tycker synd om tobbe och jag tycker synd om vårat förhållande!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback