2010-05-11 14:08:31 Vardagen Kommentarer:[0]
Kanske många tycker jag överdriver att säga upp kontakten med min pappa för det där. men saken är den att jag kan troligtvis räkna på en hand hur många gånger han ringt mig under hela mitt liv. Och sen blir han arg för att jag inte hör av mig och för att jag aldrig hälsar på. Men han själv kan åka in till sandviken utan att säga ett knyst med gott samvete! Det är inte helt okej för mig. Jag hade önskat att han hade funnits där för mig hela min uppväxt. Jag hade önskat att han fanns där och sa vad som var fel och rätt. Jag hade önskat att han vart där och lärt mig saker.

Jag är glad att jag iallafall hade min underbara mamma! Vi hade en väldigt jobbig tid när jag var tonåring, jag ville mest bara vara vuxen alldeles för snabbt. Men sen några år tillbaka har vi hittat tillbaka till varandra och det känns jätte bra. Jag är riktigt glad att kalla henne för mamma. Du betyder väldigt mycket för mig och jag saknar dig.





Nu ska jag in till hallen och börja packa ner massa saker i kartonger, för på torsdag ska vi rusta! Längtar tills det är klart!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback