2010-05-13 21:55:39 Vardagen Kommentarer:[1]

Till dig anonyma som har skrivit kommentar till Sofias blogg....
Du tar upp om hänsyn till personuppgiftslagen .... ???????? Vad är det som talar om vilken personen i fråga det är.... ????? Om du inte känner Sofia så kan du heller inte veta vem hon syftar på...Då hon inte lämnar ut efternamn eller personnummer så är det ingen som bet vem det är....Denna blogg talar om hur denna flicka mår och det om något är sanning....!!!!!! Om inte det räknas som en seriös blogg så vet jag inte..
Kram på dig FIA... Fortsätt att tala om och skriv av dig hur du mår...Det kan få dig att må bättre....


Älskar dig min sötnos.

Jag är trött på det här, jag är ledsen för att ni läsare får läsa massa jobbiga saker just nu. men som sagt detta är en seriös blogg, om mitt liv. Och detta är mitt liv just nu. Det känns som jag står på en busshållsplats och väntar och väntar men inget kommer. Jag längtar till efter sommaren, vem fan längtar till efter sommaren? Annars går man och väntar på att sommaren ska komma.. Men efter sommaren flyttar vi som det ser ut nu hem. Hem till familj och vänner. Och det ska bli underbart. Få börja jobba och kunna leva. För det är någonting jag absolut inte gör nu.


Kommentarer
Postat av: Helena "Ystad"

Det är ju inte så svårt att få reda på vem personen ifråga är som Sofia "svartmålar", när hon skriver pappa. Jag tycker bara det är tråkigt att Sofia känner som hon gör, vad jag kan förstå så är hon vuxen och borde kunna bete sig som en sådan också. Vad jag har läst i din blogg så tycker jag att du behöver rycka upp dig. Ligga hemma i soffan/sängen hela dagarna och titta på film och tycka synd om sig själv kommer man inte långt med. Ryck upp dig Sofia och skaffa ett liv och rutin på vardagen. Börja plugga, jobba gör något så slipper du sitta inne och skriva en massa dåliga saker om personer i din omgivning.

2010-05-19 @ 09:18:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback