2010-05-18 17:45:58 Vardagen Kommentarer:[0]
Har kikat mycket film senaste tiden, och fanns massa filmer jag inte lagt in här heller, så nu vart det en massa filmer inlagda samtidigt, inte klar men dom andra får jag lägga in sen :)
Idag är jag piggare en vad jag vart på sista tiden, men inte heeelt pigg ännu. Vet inte alls, men min kropp vill inte alls vad min hjärna och våran lägenhet vill. skulle verkligen behöva t atag i städandet efter helgen. Men min kropp orkar inte. jag vill bara ligga i sängen hela dagen. Jag hoppas det blir ändring på det snart nu när det bli sommar.

Tobbe sitte roch tjatar om att raka sig, men jag tycker verkligen inte det. så jag försöker bara dra ut på det. får se hur länge jag kan gör det. förmodligen tills ikväll. suck!

Promenad med Nisse och sedan mer film!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback