2010-05-11 22:57:06 Vardagen Kommentarer:[1]
Postat av: =O

Hur kan du skriva något sådant om din närmaste familj???
Du har väl en telefon så du kan ju ringa till de "BÄSTA" i ditt liv och prata om dina problem!
Känner ett obehag när jag läser något sådant på en Blogg som jag nyss gick in på och trodde den var seriös.
Här tar du inte hänsyn till personuppgiftslagen kan man lugnt säga.
Det finns alltid 2 sidor eller?
SKÄMS!!!



Ja jag forstod att jag skulle få både posetiv och negativ respons på mitt inlägg. Men att folk har mage att skriva såhär och sen inte ens stå för vem man är?

Har jag sagt att det bara är min sida som är den rätta? nej. Jag skrev hur jag uppfattade situationen. men läs mellan raderna, gör det! Hur jag kan skriva någonting sådant om min närmaste familj, för det första skrev jag ingenting dåligt om familjen på hans sida, jag skrev dåligt om honom. jag skrev vad jag tycker, tänker och känner! Trodde denna blogg var seriös? ja det är den, tror du jag sitter och skämtar eller..
Känner du obehag? hur fan tror du jag känner mig!!!!?!


Kommentarer
Postat av: mamma

har du inte fått telefonen ännu?

2010-05-12 @ 07:53:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback