2010-01-30 02:43:50 Nisse Kommentarer:[1]

Busa med Nisse i sängen tidigare idag. Gud så flummig han är ibland min älskling.
Idag har det bara varit lugnt, tog en promenad senare på dagen och handla lite. Vilket sluta med att jag fick skäll av en tant för att jag lämnat Nisse ute i kylan 3 minuter. Vilket fick mig att bara bubbla av ilska.
Det värsta som finns, är när någon annan ska komma och säga hur man sk agöra och inte göra. Iallafall inte när man bett om det! Fy och tvi för sådana.

Var trött efter denna vecka så jag somna vid 21 tiden, vilket var skönt till tobbe kom och fråga om jag verkligen skulle sova såhär tidigt, och då var klockan 00 då jag hunnit sova 3 timmar och vart jätte pigg när han väckte mig. Så nu sitte rjag här. Klarvaken kl 03 på natten. Gud så roligt!

Hoppa sjag kan somna snart för idag ska jag iväg och simma igen. Om jag nu kommer somna.


Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Åh tack sötnos! :D



Allt bra med dig idag? :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2010-01-30 @ 15:43:28
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback