2010-01-15 17:49:42 Nisse Kommentarer:[2]
Blir en lugn fredag med massa The O.C och The big bang theory! :)
Har kikat runt och funderar på att köpa The O.C boxarna, alla säsongerna. Skulle sitta fint i min dvd samling!
Har också hittat en telefon jag vill köpa, får se om någon timme om jag köpt den eller inte. Skulle verkligen behöva en ny.

Sen igår satt jag och älsklingen och prata lite om hundar, då jag gärna skulle vilja ha en till,
så nisse får lite sällskap. Inget vi ska skaffa just nu, men bra att planera. Vi har pratat om det innan också, men aldrig kommit fram till vad vi vill ha för ras. Vi har så olika tycken när det gäller vad vi ska ha den till och vad hur den ser ut. Men igår kom vi fram till att när vi bestämmer oss för att skaffa oss en till hund, Kommer det bli en Fransk bulldog. Jag har fastnat totalt för deras utseénde men också att det är en väldigt envis och stor hund i ett litet format.


Hitta också ett jätte sött videoklipp på youtube, som jag bara måste lägga ut!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jamen visst är dom bäst, vi har provat haft vanligt nångång men de känns som att han inte kan gå någonstans, de blir så kort lixom :P



Jamen Catja är bara för snygg, de är så man blir lite arg nästan :P haha

2010-01-16 @ 10:25:25
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Kattis och Sam

Åh, dom är jättesöta! Jag vill också verkligen ha en till hund! Sam behöver en lillebror eller lillasyster och jag vill ha en till vän :) Hihi*

2010-02-15 @ 18:58:35
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback