2010-02-05 00:54:19 Vardagen Kommentarer:[0]
Såg tidigar eidag att det kommit 3 nya avsnitt av det som jag inte sett.. Så nu har man någonting att kika på! Igår färga jag också håret igen, det var så "fläckigt" så tänkte göra lite lite brunare så köpte ljusbrun färg, men vart alldeles för mörkt. Men men kan nog bli riktigt bra med lite slingor i, men det tar jag v8 då jag får besök, så jag får lite hjälp!

Jag vet, JÄTTE dålig kvalité. Camen var inte såhär när jag köpte den tyckte jag.




Jag brukar inte heller sminka mig så ofta, och det jag aldrig använder är ögonskugga. Då jag alltid har haft svårt för hur jag ser ut i det. Passar som sagt inte alls i det, men på sista tiden har jag börjat fått in snittsen och tycker att det kan vara kul!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback