2010-12-09 20:22:56 Vardagen Kommentarer:[0]
Har haft fullt upp hela dagen, vakna upp av två sms imorse! Grattis på anna dagen fick jag (: Efter det fick det bli lite dusch och slapp för att sedan ta mig en proemand ner på stan och göra lite äreenden, på vägen gick jag förbi farmor och frafra också och sa tack. Efter alla äreenden gick jag hem till mormor och prata och fika lite efetr ett tag åkte hon och jag på lite loppis, där det fick bli en gul fin skjorta för mig, kommer bild i helgen! (: Mormor köpte en hylla till min moster och morfar fick tag på längdskidor, pjäxor och stavar för 85:-, som hittat!

Sen åkte vi också förbi mamma och fixa lite med mormor och morfars resa! Sen när jag kom hem fick det bli en lång promenad med Nisse och nu sitte rjag äntligen här hemma, under filten (: Myyys.. Bara älsklingen som fattas, men han slutar jobbet snart.

Tänkte skriva det också, jag har en NY MSN/mail; [email protected]

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback