2010-12-04 13:49:20 Vardagen Kommentarer:[0]

Idag är en sådan dag jag skulle behöva tio armar.. Städa, diska, tvätta, fixa kartonger och upp på vinden och leta några saker. Imorgon får vi besök av älsklingens föräldrar som kommer hit på eftermiddagen för lite fika och kollar lägenheten, inte för att vi fått klart allt eller så men det ser vell ut som ett hem nu iallafall.. Imorgon har vi ju bott båda två här i 2 veckor.. Nu fattas bara min spegel, vitrinskåp och några hyllor. Sen skulle jag vell kalla det mer klart.

Ska knäppa lite kort i veckan tänkte jag, så får ni se lite hur vi har det. Men här får ni en liten bild som är tagen med webbcam (:



Vardagsrummsbordet ska säljas och det ska in ett nytt lite mindre vitt bord.
I kistan ligger täcken och kuddar om det kommer folk som ska sova över..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback