2010-12-03 17:58:57 Vardagen Kommentarer:[0]

Ja som sagt har ju vi internet här hemma nu, haft det i en heeel vecka! Men har ännu inte kommit igång med bloggen, vilket jag hade tänkt göra. Men till grejen varför är att dagen innan vi fick internet, sluta mitt batteri till min dator att funka. Grannen är snäll och ska laga den åt mig, men har ännu inte vart ner och lämnat det till han, tänkt göra det i veckan som kommer. Så kommer nog som sgat börja blogga litye mer en innan iallafall (: Försöka komma igång med designen också, tråkigare design får man ju leta efter!

Idag har jag suttit och kikat på lite serier jag följer. Har en lång lista på serier jag kikar på, bara älskar det! (:
Ska skriva ner och berätta om dom någon dag (:

Efter lite serie tittande börja jag byta gardiner och små städa lite.. Inte alls i närheten av klar, men ska forsätta imorgon har världens huvudvärk så känner bara för att ta det lugnt.

Igår när jag var hos mormor hade hon lite "fäll"tyg kvar sedan hon gjort om sina dynor på stolarna. Så jag fick den lilla stumnpen som var kvar. Av det klippte jag till små "dynor" till två av mina stolar som jag har stående i vardagsrummet, av det vart det en liten bit kvar och då kom jag på den briljanta ideén att lägga den biten på fönsterbrädan, då Nisse älskar att sitta på fönsterbrädan och kolla ut och nu får han sitta skön (: Kanske inet ser så jäkla snyggt ut, men vad gör det när det blir skönt för min söthund! (:



Detta kort är taget med webbcam och det var innan jag kom på ideén om fällen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback