2010-12-24 09:11:21 Vardagen Kommentarer:[0]
Vi körde lite jul igår hos älsklingens föräldrar, fick mycket fint! (kommer mer om det en annan dag) Vi spelade också bingolotto, och vi vann på båda våra lotter! Nya lotter till nästa vecka.. Men alltid nått! Brukar aldrig vinna..
Nu har jag nyss duschat, vakna upp med värre nackspärr en vad jag hade igår, u kan jag knappt kolla åt nått håll.. Jäkla förkylning och ställa till med saker!

Min jul;
Vid kl12 ska vi iväg till mormor, då dom hyrt lokalen där hemma. Så alla får plats då vi är ganska många i denna släkt (: Men alltid mysigt. Då blir det massa julfirande där med mat, glögg, kalle anka och julklappar. Senare åker vi hem till tobbes sida av släkte och forsätter kvällen där (: Kan bli trevligt då jag knappt träffar hans sida av släkten så mycket (förutom hans föräldrar). Och Nisse ska såklart med, ha röd rosett runt halsen och allt kör vi på denna jul. Förra julen hade han en liten röd rosett på sitt skvättskydd.. :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback