2010-04-22 17:27:26 Foto Kommentarer:[1]
Som överskriften säger, så är det snart 2 veckor sedan jag skrev här.
Vi har vart hem till sandviken och hälsat på en vecka, umgicks med vänner och familj. det behövdes verkligen. Men när man kommer ner hit igen inser man verkligen hur mycket man saknar dom. Jag känner baar att jag just nu inte har något liv här nere. Okej ett liv med tobbe, men ingen annan. Jag vill ha vänner och familj. Det är inte direkt bara å ut på stan och fråga någon random tjej om dom vill vara vänn med mig. det är inte som när man var liten och träffa nytt folk överallt. Det är mycket svårare en man tror.

Har vart deppig några dagar och är nog det fortfarande, har allt för mycket tankar i huvudet. Saker jag vill göra  och saker jag vill ha. Jag känner mig som 35 och att allt är över. Men när jag tänbker efter så är jag faktiskt "bara" 21 (Okej, snart 22)  och har hela livet farmför mig. Men det är svårt när det inte känns så. Jag har inte jobbat sedan vi var till norge 07-08, jag behöver ett jobb. men sen då? ska jag jobba hela mitt liv? skaffa barn och villa (absolut inget ont mot er som gör så, men inget jag vill göra just nu). Jag känner bara att jag vill få ut nått mer. jag skulel vilja ta det där steget och upptäcka saker, ut och resa m.m Men jag kan inte? jag är så trött på att allt verkligen allt ska kosta pengar.

Kännde bara att jag behövde skriva av mig. Finns tusentals andra saker jag också vill skriva om. Men jag orkar inte sitta här och skriva mer. Ska kryp ane runder täcket och gömma mig i sovrummet som dom senaste dagarna. Så här kommer det nog inte skrivas så mycket mer på ett tag.


Kan skriva det att här nere blomstrar det för fullt. träden börjar bli gröna! nu vill jag bara att det ska bli varmare vindar! (:

Foto: Sofiaforslund.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag vet precis hur du känner min vän=/ Det är ingen rolig känsla alls men väldigt vettiga tyvärr. Du kommer hitta på någonting en vacker dag som du känner att du vill göra:) Ett jobb är alltid ett + vilket tyvärr är väldigt svårt att få idag då jag själv är på jakt efter ett just nu:) Jag har varit arbetslös i 3 dagar och håller på å avlider så kan tänka mig hur du känner..



Jag tycker att sommaren kan komma så jag kan komma ner till dig å få dig på andra tankar:) Då ska vi ha riktigt roligt å sen när ni kommer hit till Gävle så kan vi träffas mycket oftare å göra massa saker tillsammans och snacka massa skit:D Du får försöka hålla ut nu i sommar sen tror jag att de kommer ljusna för er båda:)



Många kramar från Madde.

2010-04-22 @ 18:12:43
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback