2010-04-06 13:32:19 Vardagen Kommentarer:[1]
Precis kikat på lite avsnitt som kom ut idag, Gossip girl och Life unexpekted. I miss OTH!! Nu ska jag klä på mig och ta en promenad med Nisse. Sen blir det lite mat och städning i badrummet. Denna lägenhet ska vara klinisk ren till på torsdag. Så det gäller att passa på nu när man sover någorlunda tider (och inte dammsuger kl 03 på nätterna som grannen brukar göra). Känns skönt att vara trött vid 00, annars var man pigg som en lärka den tiden. Hoppas verkligen det håller i sig! Ikväll ska jag tvätta också, så det är gjort! Det är roligt och vara hemlighetsfull ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

One tree hill är min favorit!

2010-04-06 @ 14:17:26
URL: http://sannajacobsson.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback