2010-04-03 17:35:54 Foto Kommentarer:[1]
Så nu har jag också önskat mina läsare glad påsk. Känner inte alls någon kännsla av påsk då man sitte rhär utan släkt eller vänner. Men får ta igen det nästa påsk! Vi gick och la oss iallafall i morse, vid 6 tiden. Hjärtat somna till en film och jag kunde gruset i ögonen, så vi gick och sov iallafall.. Men då sov vi ju också länge, så inatt ska de nog gå. Får ta en promenad på morgonen då brukar jag bli pigg. Jag känner mig trött hela tiden, men kan verkligen inte sova. Vet inte alls varför.

Idag händer inget som vanligt. tänkte t aen promena dmed nisse till en park bortanför här, kika lite hur det ser ut. Skulle ju vara trevligt och se lite mer nu när våren börjar komma. ut och kika om man hittar nå tusselago kanse? Det hade vart mysigt! Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så kan jag knäppa lite kort också.

Glömde säga det, igår sa älsklingen att jag fick denna dator. Han köpte ju en ny för några veckor sedan då denna inte funka, men vi fick denna lagad och nu fått tillbaka den för några dagar sedan. Så fick jag den! Stort tack fick han (:


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fan vad skönt det kommer bli med sommar :)

Måste fråga, vad har du för program på datorn där du kan fixa med bilder? :) Har nog förstått mig på lite idag när jag kikat runt. Men har inget bra program på datorn när det gäller bilder.

2010-04-03 @ 23:29:15
URL: http://malinutans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback