2010-04-24 02:13:59 Vardagen Kommentarer:[0]

jag börjar känna det mer och mer. den där vår depresionen jag haft förut, den börjar smyga sig mer och mer inpå mig igen. Så mycket tårar det kommit från mig idag vet jag inte hur länge sedan det är. jag vet inte om det är bara för filmerna jag sett eller om det är för att jag mår dåligt. Jag kan inte sluta heller, till slut kommer dom för ingen orsak alls. jag var ut med nisse på kvällspromenad, den vart kort då jag efter en stund lära stanna och spy, 2 gånger. Normalt? NEJ. jag brukar aldrig spy förutom när jag är magsjuk..
Jag vill inte ha negativa saker i denna blogg. Men just nu som jag mår, kan jag inte göra så mycket åt det. eller, jo jag kan sluta skriva, vilket jag gjorde i nästan 2 veckor. Kommer nog inte skriva lika mycket som innan just nu iallafall. men nått inlägg kommer jag nog skriva. För det är oftast när jag mår såhär som jag bara vill f ur mig saker. Och som det är nu så har jag inte ens någon att prata med! just nu känns allt bara åt helvete! hur länge ska man orka. 



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback