2010-04-03 01:23:58 Vardagen Kommentarer:[0]
Fortfarande vaken.. Jag ocgh hjärtat prata nyss och sa att vi ska försöka hålla oss vaken hela natten och imorgon, så vi kan vända tillbaka dygnet. för detta funkar inte längre. Kroppen mår inte alls bra av det. Spelar ingen roll hur lite jag sov på morgonen/dagen så sitter jag vaken till halv sex på morgonen. Idag gick vi en liten promenad och så gick vi förbi och handla lite god mat till ikväll, överraskning för mig. Jag fick inte ens veta vad som stod på menyn. Men in kom en tallrik med bacon inlindad kyckling, potatisgratäng m. bea och lite sallad. Och helt underbart gott. Ibland är det bra att ha en kock till sambo ;) Nisse fick slicka av tallrikarna så han vart också glad! haha.

Annars har vi inte alls gjort mycket idag, som vanligt! börjar bli lite utrökad på detta, men det ska förhoppningsvis bli ändring på detta. För i går ringde ett jobb (vilket jag självklart missade, då jag var ute med Nisse) Men tänkte jag skulle ringa själv efter denna lång helg. För jag är verkligen jätte intresserad av detta jobb. Så håll tummarna!

Imorgon ska vi gå till statoil och köpa oss bingolotter också, för på söndag ska vi få in stor vinsten. Tänk om man kunde få vinna lite pengar. Livet skulle bli såååå mycket enklare.





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback