2009-09-11 20:54:38 Vardagen Kommentarer:[1]
Satt och skulle göra iordning några designer till bloggen så ni skulle få välja, men när jag gjorde den första fastna jag faktiskt.. Så denna är nästan klar, lite små saker till som ska göras.. Hoppas denna håller ett tag nu, för jag börjar tröttna på detta ... Haha!

Sitter just nu och kikar på Idol och väntar på att älsklingen ska kliva innanför dörren. Hade velat haft chips, men orkar inte ta mig till affären. skulle vart bra om man hade kunnat tagit med Nisse då hade jag lätt gått dit, men känns onödigt om jag ska gå ut me dhan och sen ta mig dit.. nej, slö som man är :P


Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

På Ånyo faktiskt de hade "alla kläder för 10kr dag" eller nått sånt haha :) Sen nån liten secondhand affär mitt emot köpte jag den lite "dyrare" kavajen , fast där var det mest skräp annars :P Älskar numera när man kan köpa i princip oanvända kläder och saker till inga som helst pengar :)

2009-09-11 @ 22:27:17
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback