2009-09-17 13:01:38 Kommentarer:[0]

Yes, imorgon är det redan fredag, och helg! Känns som veckorna bara flyger iväg, fast man längtar? Det är ju då det brukar känns som tiden går jätte sakta! Imorgon blir det fest på kvällen, Linda och Klara åker nästa vecka till Australien och kommer inte hem förens i april.

Så imorgon ska dom ha lite hejdå fest, och eftersom jag flyttar nästa fredag, så ville några festa med mig "en sista gång" innan jag flyttar (: Så imorgon blir det först hem till Klara och mysa med flickorna, dricka lite vin och snacka skit! Sedan går vi till krogen och ruskar på våra lurviga :)

Kommer bli jobbigt men samtidigt roligt. Jag bara hoppas.. verkligen hoppas på att ingen kommer och säger att dom kommer skana mig och ska börja prata kännslor med mig denna kväll.. Mitt smink kommer bli förstört då ;D Haha!

Hade ju inte suttit helt fel och haft denna hemma och ha på sig imorgon..


549:- på Nelly


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback