2009-09-10 19:34:08 Film tips Kommentarer:[0]

Gick ner på stan och hämta Tobbes cykel han hade glömt där, cyklade till banken och fixa med min internet dosa IGEN.. denna gång fick jag en ny som tur var (: Efter det var den menningen att jag skulle ta ut pengar så jag kunde åka till "loppisen" och fynda.. Men när jag kommer fram dit har jag glömt att tagit ut pengar, så fick nöja mig med 1st dragkjedja och 3st  mönster till två stycken barnkläder och en med något liknande turkiska kläder, som jg tänkte tt man kan sy och ha på maskerad (: Bild fixar jag åt er imorgon.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på Bring It On: Fight to the Finish

Skådespelare:
Christina Milian - Lina
Rachele Brooke Smith - Avery
Cody Longo - Evan
Vanessa Born - Gloria
Meagan Holder - Kayla
Holland Roden - Skyler
Gabrielle Dennis - Treyvonetta
Nikki SooHoo - Christina
Brandon Gonzales - Victor
Laura Cerón - Isabel
David Starzyk - Henry
Brittany Carson - Whitney
Mfl.




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback