2009-09-01 10:04:26 Vardagen Kommentarer:[0]

Tisdag, och denna dag började inte alls bra..Väcktes kl 07.45 utav Nisse som står och spyr i SÄNGEN!
som tur var så var det inte alls mycket, men lukten, den sitter fortfarande i. Tur för tobbe, han vakna aldrig så han sover fortfarande, det hade jag också velat.
sedan ska jag gäspa och sträcka på mig, vad händer då.. Jo min nacke håller på att går av, känns det som.
Och jag hade velat sovit länge för idag har jag en MASSA måsten. Men jag orkar egentligen ingenting, vill bara lägga mig och sova några timmar till..
Måste ner till ams, dom är ju dum i huvudet. så ska dit och prata vett med dom.
Måste också ner till banken, för tydligen har jag lyckats att spärr amin internetdosa IGEN.
hon på banken visste inte ens att man kunde det?
Måste upp på vinden och forsätta sortera alla mina saker. ALLA.
För snart flyttar vi förhoppningsvis, får veta mer idag!

Måste åka ner på ica, willys och tigga kartonger som jag sedan ska CYKLA med hem.. Jippi.
sen har jag inge mer måsten tror jag. ska vell försöka göra detta innan Sofia "pitten" landar i Sandviken.


Igår ringde Mami och berätta att syrran fyller ju år. förlåt, men det hade jag helt glömt bort. inget at skylla bort, men har haft massa annat i tankarna senaste dyngen.
Mami fick iallafall hämt aupp mig så jag kunde hjälpa henne förbereda då hon hade haft fullt upp med annat på förmiddagen. Packa ihop förgården till husvagnen. Sedan vart det kalas, god tomatsoppa och tårtan smaka jag inte.




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback