2009-10-30 23:56:28 Vardagen Kommentarer:[0]

Vakna med tjock hals, snuvig och världens huvudvärk. Men det var bara att kliva upp och ut med Nisse, som mer en gärna ville gå ut. söt hunden. Tobbe fick samtal från en i hans klass som ville ner på stan och hämta sin cykel och sedan äta lunch så vi hängde på, inte för att jag alls var på humör då jag mådde som jag måsse. Men dom killarna mådde inte bättre en mig, Tobbe var jätte bakis och klasskompisen också, samt att han hade fått en glasflaksa igår, så han fick gå runt med svullet öga. Vackert. Gick till nå pizza och kebab ställe och åt, pizzan var tunn som papper men den gick i, satt mest tyst för jag orka knappt öppna munnen.

Sedan tog vi oss förbi Johannes och Viktorias lägenhet, tobbe skulle hämta sin väska. Och gud så fin lägenhet! riktigt läckert planerad. Jag vill bara börja göra om här hemma, det kliar i mina fingar.

Efter vi sagt hejdå tog vi oss runt i lite affärer för att hitta en jacka åt Tobbe. Vilket inte alls var det lättaste, mister kräsen. Men till slut hittadde jag en riktigt fin jacka vilket ledde till ett köp. Strosa runt lite mer och köpte lite vantar, strumpor och kallingar åt honom också innan det bar hemmåt. Fryssen till 100 bädda jag ner mig under täcket för att kika lite film, What a girl wants.

För någon timme sedan åkte vi till Maxi och köpte lite gott, jag hade ett sug efter cola. Som när man är bakis. Blev lite vindruvor, chips och en film för mig också, och en tidning, Allt i hemmet. Jag behöver insperation, jag måste hitta det där lilla extra som jag verkligen fastnar för. Och sen är det ju inte bara jag som ska fastna för det, utan min kära sambo också. Vilket inte alls är så lätt, där man jämt får svaret mm.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback