2009-06-08 01:45:16 Vardagen Kommentarer:[2]
Jaa, Emma hörde av sig och ville ta en sväng till hagaström och inte är jag omöjlig heller!
När vi sitter i bilen på väg dit, ser jag någonting som lyser på min högra sida och kollar dit. och det är MÅNEN.. trodde nästan först att det skulle vara soluppgången (dumt jag vet) Men ja, den var så sjukt STOR.. Så jag skulle gärna vilja vet vad den hade för fel inatt?

Skulle ju också visa er bilde rpå hur jag vill ha mitt nya hem.. Iallfall sovrummet, men man vill ju hällst ha samma stil på allting.. Men här kommer lite bilder..





Och nu blir det läggdags för mig.. Får se om man kan somna då!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var fullmåne i söndags, det har säkert med det att göra.

Har också sett när månen är sådär superstor och superorange.

Och förresten, ska du få ett sovrum på typ 30kvm? ;D

2009-06-08 @ 11:05:13
URL: http://linaordahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Aha, nej, jag tänkte mest på att det var fotöljer, sideboards och grejer med på bilderna. ^^

Inget en vanlig människa får plats med i sitt sovrum precis.

Så undrade vad du hade för storslagna planer. ;)

2009-06-08 @ 20:31:08
URL: http://linaordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback