2009-06-25 21:43:24 Vardagen Kommentarer:[0]
Lär börja inlägget med ett Förlåt..
Jga har vart väldigt tillbaka dragen sista tiden.. inte velat göra så mycket, legat inne och kolla tv/film..
Jag har mina perioder, och just nu en väldigt jobbig en. fast det kanske inte märks på utsidan så syns det verkligen på insidan..
Just nu längtar jag som en tok tills vi flyttar.. det känns som jag kommer kunna få börja om..
tänkt einte berätta vad det handlar om, men vet att några kan lista ut det..
fick också höra sanningen idag och det gjorde ont,. men sanningen gör oftast ont.. jag vill bara att jag ska fatta det mer en vad jag igentligen gör..

Jag har kommit in i en fas med tjej filmer/serier.. Om du vet någon bra tjej film, kommentera gärna! :)

Kommer mer inlägg när dte är dåligt väder ;) Imorgon blir dte nog ner till mamma och lägga mig i solel..
Fast det vart så fint väder denna vecka har jag inte legat och solat en enda dag! pga, mig själv.

nu blir det film och mys.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback