2009-06-16 01:09:27 Vardagen Kommentarer:[1]

Ska lägga mig under täcket nu och kika på P.S I Love You.. Tobbe har tagit upp tv;n med sitt x-box så jag nöjer mig med en film på tv;n innan jag kommer slumra till.. Imorgon ska jag upp, göra lite omelett till frukost, sen direkt upp på vinden och rensa den, bäst att göra det nu innan.. så man inte behöver ta allt i sista minuten.. Det kommer inte kännas verkligt förens vi har sagt upp denna lägenhet och vi har en ny nere i halmstad! När jag vet det, kommer jag längta som tusan!! :) Nästa sommar blir tobbe borta 8 veckor också. så då tänkte jag tvinga ner er kompisar och hälsa på mig :) Hatar att vara själv.. värsta som finns! (:

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska tobbe vara då? jag kommer mer än gärna till dig då kramiz mamma

2009-06-16 @ 08:36:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback