2009-06-08 23:23:33 Vardagen Kommentarer:[0]
Emma hörde av sig och ville hitta på nått, så jag bytta om satt på nisse koppel och traska dit.. Satt där hemma en stund och prata medans Emma fixa till sig.. Efter ett tag gick vi utanför dörren och tog oss en promenad ner till Fred där vi satt på altanen och prata, då jag fick ett sms av hjärtat att han och Linus skulle spela Tennis, så vi gick förbi och kika lite men vart snabbt utråkade och bestämmde oss för att traksa hemmåt, jag började bli hungrig iallfall så..

Sedan satt vi och disskutera om vad vi skulle hitta på senare.. Till slut vart det en biltur ut till Högbo för att gå runt och fota lite.. Emma verkar ha somnat för jag har ännu inte fått några foton.. men det kommer vilken dag som hällst in lite nya foton :)

Nu sitter jag här igen.. finns inte så mycket att göra då jag har en pojkvänn som inte kan sluta sig från tv-spel.. sitter med twilight filmen på i bakrunden.. (: Kan verkligen inte tröttna på den filmen... Inte jag iallfall..:)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback