2009-06-15 15:38:45 Vardagen Kommentarer:[1]
Såg jag nyss.. bra film :) många skratt och många pinsamma stunder! men underbart slut :) haha.. tycker inte alls om filmer som inte slutar som jag vill att dom ska göra.. men det gjorde denna :)
Och jag bara älskar hennes hår!




Har vart ganska stillastående på denna blogg.. men ska försöka komma iång igen. internet har inte funka som det ska så har inte ens vart roligt att sitta och läsa andras bloggar eller vid datorn i överhuvudtaget..

Vad har hänt?
Inte alls mycket, mycket fult väder massa regn,regn och mera regn!
Fast i fredags tog min kära kusin Studenten, Grattis till henne! Gud 2år sedan man själv stod där.. sanslöst vad tiden går fort! dom hade iallfall tur med vädret, det regna inte! Bjöds på massa god mat och trevligt folk :) Mycket skratt då Hjalmar kalla Amandas pojkvänn Marcus för Magnus! (:

Sen har det vart ganska stillstående helg. mycket hängande i soffan.. Blir lätt så när det är dåligt väder..
Men. får hoppas på bra väder snart igen.. Så kan man vara ute på dagarna..

På fredag.. Ja då är det midsommar. Vad ska ni göra?
Jag och Tobbe har pratat om att åka hem till mamma och fir amed dom, men dom har inte bestämmt sig ännu hur dom ska göra tror jag. Mamma, hör av dig när du vet :)
Annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på.. Inte speciellt sugen på att ta till flasken och supa ner oss iallfalll :P
Någorlunda lugnt, grilla spela kubb med trevligt sällskap skulle passa oss..

Justja, har nu också satt upp oss på 3 lägenheter i halmstad.. ganska svårt att få tag i lägenhet verkar det som.. :/ sen om jag inte får tag i nått jobb börjar jag förmodligen plugga igen, och då kanske jag måste vara där i augusti.. så ja. massa att planera.. Imorgon ska vi iallfall till sandvikenshus kontor och säga upp lägenheten :) äntligen!

Nu orkar jag inte skriva nå mer, vart ganska mycket.. :) Är det nått ni vill att jag ska skriva om eller ta upp här hojta! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska vara hemma mormor o morfar kommer troligen oxå grillar och en god midsommar buffe bjuds det på kom tidigt ta med något att dricka :) ses kramiz mamma

2009-06-16 @ 08:41:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback