2009-06-17 00:37:06 Vardagen Kommentarer:[0]
Dags för mig och göra kväller, vill komma i säng någorlunda tid iallafall..
tog mig en promenad idag också, framochtillbaka till mamma :) tog också på mig mina tyngder på benen..så vart extra jobbigt.. sen gjorde jag kladdkaka tog mig en liten bit, dåligt gjort, men sjukt sugen. :)

Tänk snart fyller man 21år också.. hjälp vad tiden går fort.. Om någon av min släkt läser så önskar jag mig pengar till en dator.. Och jag vet att ni inte vill ge mig pengar, men mormor kan ta dom och ha dom ytills jag ska köpa den :) Bra bra! :)

Funderar på kalas med mina vänner, jag och tobbe ha pratat om att sätta ihop det.. eftersom han fyller 12 dagar innan mig, men jag vet inte en hur vi ska göra.. men som det ser ut blir det den 18;de om någon underar.. det är satt som datum just nu.. Och förhoppningsvis är det fint väder så vi kan vara ute i stadsparken och umgås en massa! :)
skriver mer om det när det är mer planerat!
Nu blir det sängen för mig. Natti!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback