2009-06-07 23:26:09 Vardagen Kommentarer:[0]
Älsklingen är hemma. myst emed film och så när han kom, men nu ville han testa nå nytt spel han hade tagit med sig hem från henke.. Så då satt jag mig här en stund :)
Är ju fortfarande pigg eftersom jag sov så länge inatt.. Så vet inte alls vad jag ska sysselsätta mig med nu, kanske spela nå spel på datorn? Skulle vilja ut och gå, men min mp3 är sönder och Tobbe sitter ju inne i sitt spel, och om jag skulle få han att sluta spela skulle han nog inte vilja gå ut iallfall :P
Nej nu vart det massa struntprat! ska kolla lite möbler nu. kanske lägger in någon bild så ni får se lite hur vi hade tänkt inreda i våran nästa lägenhet :) Älskar att inreda.. har haft funderingar på om man kanske ska plugga till det? Fast ja. jag har vart inne på ekonom ett bra tag, men jag ska nog börja ta tag i mina betyg först och främst. men ja, drömma för man vell? :)

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback