2009-08-01 14:54:19 Vardagen Kommentarer:[0]
Igår hörde Sanna av sig och ville ta en titt på stan, så det var bara att fixa sig och åka dit och strosa runt.. :) Efter lite tittande och shoppandes för Sannas del,så gick vi förbi Milanos och köpte oss en varsin sallad som vi sedan åt upp på Sanna´s balkong :) riktigt härligt! Spela massa buzz och prata tills vi till slut kom överrens om att fixa fram twilight filmen och kika på den igen! Vi gick till hemmakväll ihopp om att den skulle finnas som köpfilm där. Men ikke.. men vi hade tur, magnus var snäll och fixa ordning an av hyrfilmerna i nytt fodral så fick vi köpa den! TACK TACK! Så kvällen bestod av gurka och dipp för min del, chilinötte roch några konstiga otsbågar för sannas del och så klart Twilight! jag bara älskar den Filmen, det roligaste är att man ser någonting nytt i filmen varge gång jag tittar på den :)

Inatt har jag sovit väldigt dåligt!
stängde av Tv;n igår när jag skuell sova, helt själv då Tobbe är borta. Vart svart i hela rummet, jag somna, MEN vakna 2 timmar senare om att jag ser tobbe står i sängen och håller på med lampan, jag säger åt han, men han rör sig inte ens, ska slå han på benet, men ingen var där.. sen om jag på att Tobbe inte alls är hemma... jag vart rädd för mig själv, satt på Tv;n och sov med den på resten av natten. Vakna imorse och kunde knappt ställa mig upp. helt stel i hela kroppen.
Inte någon rolig kväll.. Hoppas denna blir bättre!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback