2009-08-19 16:40:47 Vardagen Kommentarer:[0]


Hittat den perfekta lägenheten.. och jag är helt käääär!
men som vanligt har vi bara haft otur den senaste tiden.. så jag vill inte alls hoppas för mycket!
Hur fins som hällst, och det är 3 sovrum. skulle vara drömmen. och perfekt då de är så långt borta har man iallfall ett gästrum/spelrum (tobbe har alltid önskat sig ett säger han, haha!), sedan blir det andra rummet en walk in closet :) Underbart! Hoppas Hoppas Hoppas

Idag kom mami och hämt mig vid kl halv nio i morse så tog vi oss till hofors för att handla lite smått och gott, gick på loppis och träffa mormor.. Kul och göra nå annat. Sedan när jag kom hem var jag så trött så somna några timmar.. Nu sitter jag och kikar gossip girl, efter det funderar jag på att ta mig till tobbes föräldrar, han är där och klipper gräset.. skönt om man kan sitta ute också.. så tråkigt och sitta här inne...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback