2009-08-17 12:40:18 Vardagen Kommentarer:[1]

I mitt inlägg igår sa jag att dte förmodligen inte kommer komma upp så

många inlägg, endå sitte rjag här idag och skriver igen..

Vakna vid 6;30 imorse med världens magvärk, det har börjat gått över lite nu, men måste upp

på stan och fixa massa papper så måste ta en värktabeltt så jag inte står

där på stan och kramper i hela magen..   aldrig mer


Idag börjar troligtvis budgivningen på lägenheten vi vill ha.

Hoppas verkligen vi får den.. den är kanon!

Stor uteplats och ett sovrum.. skulle tacka gudarna! :)


Sedan vill jag tacka för allt stöd jag fått av mina vänner..
Fast det sluta som det gjorde, hjälpte ni mig väldigt mycket!
Och det bevisar för mig vilka otroligt bra vänner jag har!
sedan fanns ju dom som inte trodde på mig och dom som svek
mig i vissa saker och stunder.. och som tycker jag gjorde rätt beslut.  
Till grejen är att Ja jag gjorde nog rätt beslut, men det ger inte er rätten
till att säga sådana saker när det första beslutet var gjort. för det är mit tliv, och mina beslut.
visst, ni får säga vad ni tycker och tänker. men jag tycker det är fel.
Det hade vart annorlunda om beslutet hade vart annorlunda.


grått ute på himlen idag. önskar jag hade orken att ta en promenad..
men den finns inte alls där. jag hoppas den kommer tillbaka snart..
för min kropp behöver komma ut och få luft..


Kommentarer
Postat av: sofia

men snuppan!! :(

2009-08-18 @ 08:59:13
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback