2009-08-19 22:38:31 Vardagen Kommentarer:[0]
Ibland kan jag bli så less på folk..
Du sitte roch skriver till mig om att du vet hur det känns, du har själv gjort det,
sedan sitter du och säger att du hört hur en viss person bettet sig mot mig..
egentligen vet ingen någonting, förutom dom personerna som är inblandade..
och sen, bara för att du vart med om samma sak, betyder det inte att du vet hur jag känner mig!
och kom inte och verka som du bryr dig, när du egentligen inte tycker om mig. och på vilka grunder då?
du känner inte ens mig, du vet vad jag heter... och du känner mina vänner. bra där!

lära bara säga det, för det är så onördiga saker..
och ja, jag vet att folk snackar skit bakom ryggen på folk, dte gör vi nog alla..
men hallå, tänk efter liiiite på vad du säger!


oftast vänder jag ryggen till sådant, då jag inte ens orkar bry mig om
folk som inte känner mig.. men inte dennaa gång..
för du har sårat allt för många av mina vänner...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback