2009-08-24 11:56:34 Vardagen Kommentarer:[0]
Orkar egentligen inte skriva just nu, är trött och seg.
somna på en gång jag la ner huvudet på kudden igår. vid 23 ungifär..
skulle sova länge idag tänkte jag, men Nisse väckte mig vid 09;30 och kunde inte somna om efter det..
och det var menningen att jag skulle ta en promenad nu på morgonen, men har ont i hela kroppen och är helt slut..

Coldplay var underbara, helt fantastiska!
jag har aldrig vart på en konsert förut, så det var en helt fanastisk upplevelse..
Bilder, filmer och mer text kommer att komma om någon dag.. har verkligen ingen lust att sitta vi ddatorn just nu..
denna helg tog verkligen på krafterna! (:

Emma om du läser, hör av dig till tobbes mobil..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback