2009-08-21 23:57:11 Vardagen Kommentarer:[0]
Sitter hemma hos mickan nu och väntar på att emma ska dricka upp sitt vin glas så ska vi dra oss hemmåt :)
Har haft väldigt trevligt (:
drog oss ju till valbo, där jag inhandla en tröja/klänning från Gina och sedan leggings från Hm..
Sedan gick vi förbi systemet och kännde oss sugna på vin, så vi snabba oss in och köpte lite vin och bestämmde oss för att köra en film mys kväll.. med vin, vindruvor, kex och chips :) Mys mys!

När jag kommer hem bnlir det till att packa, nej precis jag har inte gjort det en... Sedan ska jag fixa ordning lite mackor till imorgon som vi kan äta på tåget :)
lääängtar så sjukt mycket till imorgon. ska äntligen på en konsert! jag har faktiskt aldrig vart på en. förutom dom här små, som i högbo ;D och så ska jag ju även få se Coldplay!!

kommer inte skriva någonting förens KANSKE söndag.. Får se hur trött jag är :)
Hoppas ni andra också får en trevlig helg! :)

Kram på er


"men nu råkar han ha en snopp"    - Mickan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback